هتل های 5 ستاره ترکیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 44
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 529
بازدید ماه : 1150
بازدید سال : 4286
بازدید کلی : 121183

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه دارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 6 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 80 کیلو متر می باشد.

 

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه

از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه است که دارای ساحل اختصاصی بسیار زیبا و تمیز می باشد. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه دارای 354 اتاق مدرن و زیبا با امکانات عالی نظیر اینترنت وای فای و بالکنی با چشم انداز زیبا در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل درختان کاجی است که در میان آن ها بنا شده و زیبایی خاصی به این هتل داده است. به دلیل ساحلی بودن هتل این هتل برای مسافران تور ترکیه انواع ورزش های آبی و از جمله اسب سواری فراهم کرده است. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه امکانات رفاهی و تفریحی خوب و مناسبی مانند2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال و همچنین اتاقی برای کودکان و فضای سبزی با انواع بازیهای مخصوص کودکان را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لبنانی، ترکیه ای و بین المللی همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه: 

زمین بازی، تنیس، ماهیگیری، موج سواری، قایقرانی، غواصی مخصوص مسافران تور ترکیه، مینی گلف، دارت، پارک آبی، حمام بخار از نوع فنلاندی، مرکز تناسب اندام و آب گرم، مرکز ماساژ و جکوزی، سالن های آرایشی,  سالن های جشن، همایش، جلسه, خدمات خشکشویی و لباس شویی, 2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال, اینترنت, رستوران, اتاق بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل بیل کنت آنکارا ترکیه

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل بیل کنت آنکارا ترکیه است که دارای چشم اندازی زیبا با امکاناتی شیک و مدرن می باشد. در کنار هتل بیل کنت آنکارا ترکیه استادیوم بیل کنت و موزه آلتین کوسک قرار گرفته است. در کنار این هتل دانشگاهی است که با همین نام می باشد دانشگاه بیل کنت که مربوط به حوزه تکنولوژی و فناوری است. این هتل دارای 235 اتق شیک و عالی و بامکاناتی نظیر امکانات مینی بار رایگان, دی وی دی پلیر, یک تلوزیون ۲۶ اینچ پلاسما, ماهواره و اینترنت برای مسافران تور ترکیه می باشد. هتل بیل کنت آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سرویس ماساژ دهی رایگان, کلاب سلامتی،استخر سرباز،استخر سر بسته فراهم کرده تا مسافران زمان خوبی را سپری کنند. و رستوران این هتل 24 ساعت آماده سرویس دهی به مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل بیل کنت آنکارا ترکیه: 

کلاب سلامتی،استخر سرباز،استخر سر بسته برای مسافران تور ترکیه, ماساژ دهی رایگان, اینترنت,  رستوران با پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود